La cesta está vacía
Anna Andreu a la Sala Russafa (Final de Gira a València)

Anna Andreu a la Sala Russafa (Final de Gira a València)

Música > Pop-Folk

 

resumen

Una vegada començat el concert, no es permetrá l'accès a la sala.



 

Compartir publicación




Descripción

CAL FER MÉS IMMENS EL CEL: l'última vigília (Final de gira a València)

Assolir una senzillesa sòlida, en la forma i el format, és la virtut d’Anna Andreu que, en poc temps, s’ha erigit com una de les veus imprescindibles de la cançó en català i mediterrania actual. Mitjançant faules, poesia i un imaginari costumista de sensibilitat finíssima, converteix allò atòmic i delicat en rotund i solemne.

Amb la seva inseparable bateria (i violí, i sintetitzadors…) i parella, Marina Arrufat, van publicar a principis de 2025 les cançons de Vigília (Hidden Track). Un cançoner que explora els conceptes de la tensió nocturna, la vetlla, l’espera latent prèvia a un esdeveniment important, els pensaments abans de la son i una foscor paradoxalment radiant, que permet entendre-ho tot amb preclaredat.

Temps després de l’estrena, s'ha pogut constatar amb escreix que l'obra ha deixat pòsit: a nivell editorial, amb les nominacions als Premios MIN i Premis Alícia, i amb el guardó als Premis Núvol; i a nivell de públic, havent fet del breu però rotund repertori de l'àlbum un clàssic atemporal. I no hi ha dubte que ha estat en el directe on això ha succeït: és on l'espectacle de Vigília catalitza en esplendor, per espai escènic i per mèrit interpretatiu d'Andreu i Arrufat, i on aquestes cançons han passat a ser populars per sempre més per la comunió amb un públic que ha esdevingut fidelíssim.

Després de quasi dos anys de vigílies infinites, arriba a la Sala Russafa de València i de la mà de &Sons Producciones, l’espectacle que n’és el colofó. La darrera nit del projecte al País Valencià: un final de gira per constatar que, efectivament, en l’espera latent i el somni aparentment confús, la claredat hi prèn lloc en forma de memòria, vivències… i també, sí o sí, finals.

 

HORARIS

19:30h obertura de portes

20:00h concert

ESPECTÁCULOS DESTACADOS